ПОРТФОЛІО

Новостародубська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
                                       








Портфоліо
члена методичного
обєднання вчителів
основ здоров'я
та безпеки життєдіяльності




Вчитель Основ здоров'я
Якименко Олександр Юрійович


Якименко Олександр Юрійович, 17 грудня 1986 р.
       1 вересня 2004 року зарахований студентом І курсу фізико-математичного факультету. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця) основної школи», денної форми навчання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимера Винниченка , і 30 червня 2008 року закінчив повний курс навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Професійні права: Вчитель трудового навчання ( технічної праці) основної школи.
      З 1 вересня 2008 року зарахований на V курс фізико-математичного факультету. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (технічна праця). Спеціалізація: Основи економіки», деенної форми навчання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимера Винниченка.
      30 червня 2009 року закінчив повний курс навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст». Професійні права: Вчитель трудового навчання (технічної праці), креслення, основ економіки та безпеки життєдіяльності основної та старшої школи.
Трудовий та педагогічний стаж в Новостародубській ЗШ  становить 5 років, стаж роботи в даному навчальному закладі 5 років

 Робота вчителя по узагальненню та поширенню власного педагогічного досвіду

Я працюю над проблемою «Впровадження інтерактивних методів,( тренінги, анкетування, ігри руханки )  засобів і форм навчання при проведенні уроків ОЗ».
Головною ідеєю вважаю навчити використовувати можливі джерела інформації в процесі навчання. На мою думку, лише в умовах активного навчання, що стимулює розумову діяльність, стає реальною триєдина мета:
-         навчання
-         розумовий розвиток
-         розвиток особистості
 Головними акцентами у навчанні учнів вважаю:
-         навчити самостійно досліджувати
-         вміти виділяти головне
-         висловлювати власні думки та ідеї
Використовую такі види завдань:
-         репродуктивні
-         творчі
-         практичні
На мою думку, демократичність- це основа роботи з учнями різних вікових категорій. Використовую наступні види діяльності:
-         дослідження
-         практична робота
-         змагання


    Використання сучасних освітніх технологій, в тому числі інформаційно-комунікаційних, в процесі навчання та у виховній роботі
Використовую відеофільми тематичного характеру, розроблені тестові завдання, схеми, діаграми. Вчу учнів самостійно складати таблиці, графіки, з використанням ІКТ.

Наприклад, під час вивчення теми «Вплив на здоров'я підлітків алкоголю, наркотичних і токсичних речовин (6-клас)» використовую відеофільм «Алкоголізм – хвороба ХХ ст.», учні готують міні рекламу щодо тютюнопаління; у вивченні теми «Особливості догляду за зубами і порожниною рота у підлітків ( 6-клас)», учні відвідали стоматологічний кабінет; учні класу підготувала повідомлення «З історії зубної  пасти».
При вивченни темі «Попередження захворювань (7-клас)» учні отримують завдання на перед:
1 група - знайти в різних джерелах інформації матеріал щодо інфекційних захворювань;
2 група - знайти в різних джерелах інформації матеріал щодо  неінфекційних захворювань;
3 група -  з'ясувати, які захисні реакції організму на захворювання.
Учні висвітлюють проблему теми, аналізують, роблять висновки.



Динаміка досягнень учнів
За звітний період  маю групу обдарованих учнів 5-9 класів, які є активними учасниками шкільних та районних конкурсів.
Серед зазначених класів:
             















       Перелік відгуків про педагогічну діяльність вчителя

Олександр Юрійович- молодий,  творчо працюючий спеціаліст, уміло створює в класі атмосферу доброзичливості, взаємопідтримки. Досягає поставленої мети з допомогою різноманітних цікавих, творчих та практичних завдань, які відповідають віковим особливостям учнів та їх інтересам.
Постійно працює над удосконаленням професійного рівня, активно впроваджує передовий педагогічний досвід у практику своєї роботи. Бере активну участь у роботі і житті школи.

Директор школи Бурлак Л.Г.

Олександр Юрійович- постійно працює над удосконаленням технології уроку, впроваджує різні типи уроків, урізноманітнює структуру, методи і прийоми роботи на різних етапах уроку. Навчальну роботу будує на демократичних засадах.

Вчитель хімії та інформатики  Гончарук  В.Д.

Олександр Юрійович- людина творча, енергійна і спостережлива. Цю позитивну енергію він передає своїм учням. Постійно працює над собою, досягає поставленої мети.

Вчитель географії та економіки Дяченко С.Д.


Дані про підвищення кваліфікації і фахову підготовку
Закінчив в 2009 році Кіровоградський ДПУ.
Курси підвищення кваліфікації  2014 рік КОППІО

Участь у районних, обласних, всеукраїнських конкурсах та проектах.
В 2009 р. переможець районного етапу «Освітянин року».
Постійний учасник шкільних та районних спортивних змагань педагогічних колективів.
Постійний слухач тренінгу «Інтел»
Отримав сертифікат «Основи Інтернету»
Приймав участь у районному семінарі з основ здоровя
Приймав участь в обласному методичному – огляді – конкурсі «Проектування ІТ- контенту сучасного уроку



Комментариев нет:

Отправить комментарий